01. Początek Współpracy
Na samym początku dokładna analiza potrzeb klienta. Ważne jest dla nas, aby wiedzieć, jaki cel chce osiągnąć klient. Zazwyczaj cele klientów się powtarzają, ale dla pewności potrzebna jest konkretna rozmowa. Dowiedzenie się, jakie klient ma potrzeby, jaki efekt chce osiągnąć i czy jego oczekiwania oraz nasze możliwości się pokrywają. Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu wizytówek Google, więc rozmowa z klientem nas nie zaskoczyła. Szybko doszliśmy do porozumienia i wyznaczenia celu. Cel był prosty: wypozycjonować wizytówkę na najskuteczniejsze hasła, które są oblegane przez inne duże kancelarie.
Wyzwania:
- Przygotowanie wizytówki pod edycję.
- Analiza słów kluczowych do wizytówki Google Moja Firma
- Przygotowanie odpowiednich treści oraz planu publikacji.
- Przechytrzenie konkurencji, która już od dawna oblega pierwsze miejsca.
Początek lutego 2024:
Przeprowadziliśmy analizę naszych aktualnych pozycji. Postanowiliśmy, że zaatakujemy od razu najskuteczniejsze i najpopularniejsze hasła. Te mniej popularne zostawimy na później. Wiele agencji marketingowych i freelancerów postąpiłoby odwrotnie, starając się najpierw zagospodarować hasła łatwiejsze do przejęcia, aby móc pochwalić się sukcesami przed klientem. My jednak potrzebowaliśmy natychmiastowych efektów.
Przed wdrożeniami
Po wdrożeniach
Hasło, które okazało się dla nas najbardziej pożądane, to „prawnik„. Tak więc, z zapałem zabraliśmy się do pracy. Tuż po przygotowaniu planu publikacji, edycji nazwy wizytówki i ogólnej edycji wizytówki Google Moja Firma, już po kilku dniach były zauważalne zmiany, które nas bardzo ucieszyły. Najpierw z 36. miejsca wskoczyliśmy na 6. miejsce z dnia na dzień. Awansowaliśmy od razu o 30 miejsc. Potem, dzięki wprowadzeniu kolejnych zmian, w rezultacie uzyskaliśmy 1. miejsce w niespełna miesiąc.
02. Proces Pracy
Od pierwszego lutego skupiliśmy się na konkretnym słowie kluczowym. Dbaliśmy, aby treści były napisane w sposób odpowiedni i dopasowany do tego, czym klient się zajmuje, ale też tak, aby użytkownik uzyskał jak najwięcej wartości.
W kolejnym kroku skupiliśmy się na odpowiednich grafikach. Ich opisanie i dopasowanie do branży było jednym z kluczowych kroków, które podjęliśmy. Dzięki naszej zaradności, klient nie musiał ponosić dodatkowych kosztów, co było dodatkowym plusem za nasze wsparcie i kreatywność.
Ważne było zaakceptowanie treści przez kancelarię. Nie było problemu, wszystkie treści i cała koncepcja zostały zaakceptowane.
03. Perfekcyje Rezulaty
Rezultaty naszej pracy są widoczne gołym okiem. Hasło „prawnik” zostało przez nas przejęte, a nasz klient jest zadowolony. Teraz walczymy o kolejne hasła, które również mają potencjał sprzedażowy. Konkurencja w zakresie wizytówek jest duża, i wiemy, że przed nami jeszcze dużo pracy. Mamy jeszcze wiele asów w rękawie, które na pewno wykorzystamy. A jeśli Ty potrzebujesz wsparcia w pozycjonowaniu wizytówki, to napisz do nas.